PLANTES BAIXES D’OBRA NOVA DAVANT DE MAR, A SANT ANTONI DE CALONGE
Descripció
PISOS D’OBRA NOVA, PLANTES BAIXES PRIMERA LÍNIA DE MAR A SANT ANTONI DE CALONGE. Edifici frontal a mar, amb accés directe al Passeig Marítim, en plena Badia de Palamós. Habitatges amb menjador i cuina oberta, de 2 i 3 habitacions, i 1 o 2 banys. De 99,40m² a 201m² i de 475.000€ a 852.000€, amb jardí i accés directe a zona comunitària i piscina, amb aparcaments i trasters al mateix edifici. A tocar de la platja. Construcció energèticament eficient, de disseny exclusiu, materials de qualitat i equipament de primeres marques. Zones comunitàries enjardinades, piscina a la planta baixa i piscina amb terrassa mirador a la planta àtic, sala de coworking, gimnàs, aparcament de bicicletes i servei de porteria permanent. Ideals com a segona residència, com a primera residència o com a inversió, en un edifici innovador al cor de la Costa Brava.
Certificació Energètica
A
























El que diuen els nostres clients
Gènion fa un servei excel·lent i el vull recomanar com a exemple de bona eficàcia i gran eficiència.
Anna Pagans
Serietat, eficiència i professionalitat en la seva gestió. Molt bons serveis i una molt bona cartera d' immobles i clients. Molt contents del seu treball i recomanem a qui vulgui vendre o comprar acudeixi a GENION. No se'n penedirà!!!
Deli Girona
Serietat irreprotxable, professionalitat i excel·lent assessor.
Miquel Vendrell
Magnífica gestió, agradable i eficient. Totalment recomanable.
Fermin Sidera Riera
Professionals, altament efectius i amb les idees clares; no et fan perdre el temps. El tracte és també excel·lent. Molt recomanables!
Helena Boadas