PIS EN PLE EIXAMPLE DE GIRONA. PLANTA ALTA DE 148,18M² ÚTILS I 4 HABITACIONS DOBLES
Descripció
Pis de 4 habitacions dobles, en ple Eixample de Girona. Planta alta cantonera de 148,18m² interiors útils i terrassa frontal de 17,60m², amb vistes, llum i sol. Totes les estances són exteriors, i consta de: rebedor, menjador estar amb llar de foc, cuina independent amb zona de menjar, 4 habitacions dobles grans amb armaris encastats (la principal tipus suite), 2 banys, lavabo i safareig. Acabats i complements de qualitat, amb tancaments d’alumini i doble vidre tipus climalit, terres amb parquet de fusta massissa, parets estucades, etc.. Entorn urbà de qualitat al centre de Girona, a prop del Parc del Migdia i a pocs minuts de les estacions de tren i autobusos. Per altres pisos a Girona consulti les nostres ofertes.
Certificació Energètica
D
El que diuen els nostres clients
Gènion fa un servei excel·lent i el vull recomanar com a exemple de bona eficàcia i gran eficiència.
Anna Pagans
Serietat, eficiència i professionalitat en la seva gestió. Molt bons serveis i una molt bona cartera d' immobles i clients. Molt contents del seu treball i recomanem a qui vulgui vendre o comprar acudeixi a GENION. No se'n penedirà!!!
Deli Girona
Serietat irreprotxable, professionalitat i excel·lent assessor.
Miquel Vendrell
Magnífica gestió, agradable i eficient. Totalment recomanable.
Fermin Sidera Riera
Professionals, altament efectius i amb les idees clares; no et fan perdre el temps. El tracte és també excel·lent. Molt recomanables!
Helena Boadas