PIS DÚPLEX DE 159M² CONSTRUÏTS A GIRONA, MONTILIVI. 4 HABITACIONS, ESTUDI I 3 BANYS
Descripció
Pis dúplex gran a Girona, Montilivi. Al costat de la Plaça Ciutat de Figueres, té una superfície interior útil de 135m² i terrassa de 6,25m², amb plaça d’aparcament i traster opcionals al mateix edifici. Planta de baix: rebedor, menjador estar de 2 ambients, cuina independent amb zona de menjar, 3 habitacions amb armaris encastats (la principal tipus suite), 2 banys i terrassa. Planta de dalt: estudi obert, habitació gran amb armaris encastats i bany. Construcció i acabats de primer nivell, façana d’obra vista, calefacció i aire condicionat, tancaments de doble vidre i tall tèrmic, terres amb parquet de fusta natural, finestres de sostre, etc.. Zona residencial de prestigi, tranquil.la, amb tots els serveis i a pocs minuts del centre de Girona. Per altres pisos a Girona consulti les nostres ofertes.
Certificació Energètica
X
El que diuen els nostres clients
Gènion fa un servei excel·lent i el vull recomanar com a exemple de bona eficàcia i gran eficiència.
Anna Pagans
Serietat, eficiència i professionalitat en la seva gestió. Molt bons serveis i una molt bona cartera d' immobles i clients. Molt contents del seu treball i recomanem a qui vulgui vendre o comprar acudeixi a GENION. No se'n penedirà!!!
Deli Girona
Serietat irreprotxable, professionalitat i excel·lent assessor.
Miquel Vendrell
Magnífica gestió, agradable i eficient. Totalment recomanable.
Fermin Sidera Riera
Professionals, altament efectius i amb les idees clares; no et fan perdre el temps. El tracte és també excel·lent. Molt recomanables!
Helena Boadas