CASA EXCLUSIVA A FORNELLS DE LA SELVA. 5 HABITACIONS, 408M² CONST. I 717M² DE PCL.
2.000.000 €
Descripció
Casa exclusiva de 5 habitacions a Fornells de la Selva; urbanització Fornells Parc, al costat de Girona. Recent estrenada, amb la qualificació energètica A de màxima eficiència. Damunt parcel.la de 717m², té una superfície interior construïda de 408m². Planta de baix: rebedor, vestidor, menjador estar amb llar de foc i cuina oberta amb illa, habitació de convidats tipus suite, bany, lavabo, porxos i zona de barbacoa/menjador d’estiu. Planta de dalt: 2 habitacions tipus suite (principal i júnior), 2 habitacions dobles amb armaris encastats, 3 banys i terrassa. Planta semi soterrani: garatge gran i espai d’aparcament lateral, bugaderia, magatzem i sala de màquines. Zona exterior amb enllumenat i sistema de reg, espai de jardí i piscina amb jacuzzi. Construcció d’alta qualitat, amb equipament i complements de primeres marques: façanes ventilades, climatització per aerotèrmia, ascensor Enier, obertures d’alumini Technal amb tall tèrmic, persianes i portals motoritzats, paviments amb peces de gran format, etc.. Entorn residencial privilegiat, amb escoles, instal·lacions esportives i espais verds, a pocs minuts del centre de Girona i amb excel·lent mobilitat.
Certificació Energètica
A
El que diuen els nostres clients
Gènion fa un servei excel·lent i el vull recomanar com a exemple de bona eficàcia i gran eficiència.
Anna Pagans
Serietat, eficiència i professionalitat en la seva gestió. Molt bons serveis i una molt bona cartera d' immobles i clients. Molt contents del seu treball i recomanem a qui vulgui vendre o comprar acudeixi a GENION. No se'n penedirà!!!
Deli Girona
Serietat irreprotxable, professionalitat i excel·lent assessor.
Miquel Vendrell
Magnífica gestió, agradable i eficient. Totalment recomanable.
Fermin Sidera Riera
Professionals, altament efectius i amb les idees clares; no et fan perdre el temps. El tracte és també excel·lent. Molt recomanables!
Helena Boadas